Anne4 boyu da önemli burada bence degerlendirirken. Biz de 11 aylikken 12 kiloyduk boyu 81 cm idi o zaman kilolu durmuyordu. Doktorumuzun da biri iyi diyordu. Bence boyuna gore fazlaysa bile yurumeye basladiktan sonra almiyorlarmis pek, 11 bucuk aylik yurudu su an 14 aylik 3 aydir tam 1 kilo bile almadi…