Deletedmom812 benim oğlum 1 ay 23 günlük oldu.ilk baştan beri hep dedigin gibi tek memeyi emip uyuya kalıyordu. Öyle olunca diger göğsüm boşalmadiğı icin şiş ve sert oluyordu. Ama artık şuan mesela biraz sağ gögüs emiyorsa bakıyorum uyuyacak gibiyse hemen sol gögsüme geciriyorum. Biraz onuda emdikten sonra uyuyor. Bu sefer iki gögsüm de bosalmiş oluyor. Aç olsa zaten uyuyamaz ağlar. Tek gögüste yeterli olur ama bu sefer diger gögüs şiş ve sert oluyor benimki. İkisinide veriyorum ben artik. ,☺