deniz_s nasil oturtucam ya ne zaman yastik koysam onlara egilip yiyo oturma gayreti yok ya yuzustu ya yana devriliyo kucagimda oturuyo ama hala kendisi oturmuyo dikdortgen camasir sepetine koysam ise yarar mi napmam lazim 7 aylik olduk
1kralice deniz_s oturur zamanla sabırlı olmalısınız her çocuk aynı değil her bebek oturcak diye de bir kaide yok , her anın tadını çıkarın bırakın geç otursun sağlıklı olsun yeter💜😇
Sedakcby deniz_s benim bebeğim 7.ayin ortalarında oturmaya başladı kendisi. Denemek için hergün oturuyodum baktım duruyor 😅
deniz_s 1kralice ben de endiselendim gec mi oldu acaba diye canim kucagimda 3.5 aydan beri oturuyo nerdeyse ama hala desteksiz oturamiyo cok sagolun dogru diyorsunuz aslinda tecrubesizlik iste 🤦♀️
Sedakcby deniz_s aynen öyle bende başlamıştım çünkü neden oturmuyor demeye. Seninki de oturur yakındır 😇
Ozbek42 deniz_s ben devrildiği dönemde çamaşır sepetine koydum önüne oyuncak vs onlarla vakit geçirdi o şekilde alıştı yastık pek kullanmadım..
deniz_s Btlbyza iste aynen canim gercekten farkli 😀 bi de cok fazla kucakci belki surunse yuruse rahat ederiz biraz diyoruz ondan da bekliyo olabiliriz iste ne bileyim saglikli olsunlar da 😀