gece yarısı bir başlıyor 4gibi sabaha kadar mememde durmak kucağımda uyumak istiyor koyuyorım 10dk sonra ağlayarak kalkıyor daha 19gün varmş bitmesine atağın 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️9haziranda doğdu zaten gündz ıykusu max40dk oda 20dk ben sallıom başında uykuszluktan bayılcam birgünn bizimki doğduğgnda beri böyle zaten alerjisi var bu ay geceleride ekledi