ozge28 Melekler kına yakmış derler şeytan değil. Şeytan kınayı yakmaz🤣 oğlumunda parmaklarına yakmışlardı. Sonra birileri gördükçe kendi kendine geçiyor. Bir sevap yada birine bir iyilik dokununca iyi insanlara yakılırmış yani özetle. Eniştem bi gün büyük bir hayır yapmıştı. Sabah el bileklerine kadar komple kına yakmışlardı. Yani iyi bişey korkmayın