Eliffffffff merhaba. Biz de reflü yatağını 1 yaşına kadar ayakta sallamak için kullandık aynı siz gibi. Başka türlü uyutma çabalarım hep sonuçsuz kalmıştı. Beşiğe koyup falan uyumadı. Beşikte kalktı dolandı falan ama asla uyumadı. Sonra aşamalı gittim ve bıraktırdım. İki üç haftadır reflü yatağını kullanmıyoruz.
şöyle ilerledim. Umarım sizin de işinize yarar. Bebeğimi sallamadan önce kucağıma aldım. Emzirir pozisyonunda. Ağzına emziğini verdim. Sevip mayıştırdım. Saçıyla falan oynadım. Yüzünü boynunu sevdim gibi şeyler. Sonra tabii mayıştı ama uyumadı. Kucağımdan sonra yine ayağıma aldım salladım uyudu. Birkaç gün böyle gittik. Önce kucakta mayıştırma sonra ayakta sallama. Birkaç günün sonunda kucağımda uyudu bi gün. Ondan sonra da bi daha ayağımda sallamadım.
Bazen direndi kucağımdayken uyumamak için. Onda da genelde kol değiştirdim. Sağdaysa sola solaysa sağa. Bu esnada iki üç değişimden sonra mayıştı uyudu.
Birkaç gündür de yan yata uzanarak yine sevip mayıştırarak uyutuyorum. Buna da alışıyor gibi. Zamanla da direkt koyup yanına uzanmadan uyutmaya geçeceğim.
Özetle ben aşamalı halledebildim gibi. Reflü yatağını aramıyor artık. Umarım faydasını görürsünüz yazdıklarımın.