Benimde bebeğim 3 ay 20 günlük. 1.gün çok hafif öksürüğü başladı, gece birden balgamlı hırıltılı öksürüğe çevirdi. Dün gittik hemen doktora, burundan sürüntüyle bi test yaptı. Rsv virüsü oluyormuş bu ara salgın çocuklarda, rav pozitif çıktı malesef. Hastanede hava verdiler. Evede hava ve antibiyotik ile birkaç ilaç verdi doktor. Küçücük bedenine onları kullanmak hiç istemezdim ama bu virüs çok hızlı ciğerlere inip bronşite çeviriyormuş. Cuma günü kontrole çağırdı geçmez ise hastaneye yatış verecek :(( mutlaka hemen götürün doktora, g olsun olsun şimdiden