Bedisayaz 3 yıldır etkilenmedi. Bazen dalgalanmalar olur azalır çoğalır.Ancak anne sütü beyin ve kanla üretilir.Sen tarhana çorbası içince sütüne tarhana karışmıyor,kanına geçen vitaminleri geçiyor.Kaldı ki şu devirde bol bol et,balık,tavuk,yumurta,süt alıp yemek de bi maddi zorluk malum her şey uçmuş gitmiş durumda.
Uyku zaten olduğu kadar, bebeğin 10dk uyudu mu sende uyucan.Uyuyamıyorsan uzancan.Uzanamıyorsan oturcan…
Sütüm var mı yok mu? Yok galiba?!? Ah bak ağladı çok kesin yetmiyor.Zaten kalitesizdir(fabrika bozuk mu?)Bak memeler yumuşak aman yok bak üstüm ıslanmıyor… Bunları bunlara benzer şeyleri düşünmeyeceksin.
Bebeğin 2 aylıkmış, yakında memeler terbiye olur bebeğin ihtiyacına göre süt üretimi başlar.
Büyük oğlum 3 yıl emdi arada isterse gene emiyor.9aylık oğlum hala emiyor.Kafaya bir şey taktığım stres yapıp üzüldüğüm de sütte dalgalanma yaşadığım için oldukça gamsız, Dünya yansa bana ne ben bakarım bebeme kafasıyla yaşıyorum.Beni en çok etkileyen strestir.
Zamanında çok ağır süt ve protein diyeti yaptım bebeklerimin alerjisi vardı.Salatalık,dere otu,soya sütü,su,patates,kabak,havuç kemirirken de sütüm çocuklarıma normal şekilde kilo aldırdı.Meme redleri de yaşadım dönem dönem oluyor,hepsi geçti gitti.
Sen kendine güven bi rahatla 🌺 Sağlıkla büyüsün.