Cemreninannesii1 Günaydın kizlar bebeğim 9 ay muayenesine gidicek bu ayda kan sayımı yapılıp sağlık ocağına götürüluyomus hastaneden randevu mü almam lazım direk gitsem kan sayımini yaparlar mı ?
Ozge00 Cemreninannesii1 randevu alırsanız daha iyi olur çoğu hastane puan Kovid nedeniyle randevusuz bakmıyo