10 aylık oğlum var ve gece saat başı uyanıyor artık kafayı yemek üzereyim bazen saat BİLe sürmüyor yarım saate kalkıyor acıktığı için kalkıyo sandım mama aldım mama verdim yine uyandı acıktığı için de değil alışkanlık haline getirmiş artık ve ne yapacağımı bilmiyorum önceden böyle değildi dişler çıkmaya başladı sonra hasta oldu falan böyle oldu ama artık çok yoruldum sütten kesmek geliyo içimden 😭😭😭