Bilen bilir Bi kaç gün önce test yaptırıp yazmıştım ve pozitif çıkmıştı. Karantinanın 7. Günü öncesi ile birlikte 9 gün oldu 2 gün öncesinde aşırı iyiydim dedim ki tamam atlattım kalkayım işimi gücümü yapayım ohh hiç bir şeyim yok falan. Ama 2 gündür inanılmaz kötüyüm belim sırtım komple kitlendi öksürük aşırı arttı artık nefes alamıyorum öksürürken resmen bacaklarım kollarım hep ağrıyor göğüs kafesim ağrıyor ne zaman geçecek bu belirtiler neden böyle şiddetlendi hastaneye gitmeli miyim kafam çorba gibi ne olur başına aynısı gelen varsa yazsın 28 haftalık hamileyim.