Gizemmm22 valla ben premütere den babay goata gecelim diye can attım resmen can ben hiö mama araştırması içine girmedim kafama koymuştum hatta inşallah kabul eder begenşr diye öylede oldu cok yararlı bir mama bana göre tabi herkese göre değişiyor dogrudur karışması bebeğin için en iyisi olsun istiyorsun ama en iyisini bulana kadarda o mu bumu derken kafa gidiyor 😂