Rbulgen Merhaba kızlar 1 hafta kadar önce adetliyken spiral taktırdım ozaman daha yukarıda hissediyordum ipini şimdi çok daha aşağıda hissediyorum bu kaymış mı demek oluyor acaba kontrol için gidicem de meraklandım