Bebeğimin uykuları bölük porcuk . Ya belirli saatlerde yatiriyorum hemen uyaniyir bir saat uyumasi için ön defa salliyorm gece gündüz böyleyiz bıktım arTik ya yok şu saatlerde yatır düzelir yok uyku eğitimiyle düzelir uyutabilen varsa gelsin uyku eğitimine falan inanmıyorum ya bir çocuk bicmi uyumaz gına geldi imekliyor yok daha yirulmuyor diyorlar daha nasıl yorulacak canim çıkıyor akdama kadar ya . Eltimin çocuğu masalah supanallah aynı saatlerde yatiriyoruz deliksiz uyur bunu ben yüz kere sallarim . Sallamaya alışmış demeyin çünkü daha bir ay öncesine kadar yanımda yatiyordu basedemedigim için besige aldım ne yapicam bilmiyorum niye böyle ya . Doktorlar uyur diyorlar uyumuyor işte uymuyor . Of benim gibi olan varmı on aylık cok zorlanmaya basladim hiç umudum kalmadı büyüdükçe kirkli bebek oldu