aggubebek benimde korktuğum şey o inanır mısınız sadece 1 buçuk saat uyudu tabii aynı şekilde bende, ben böyle ağladığına hiç şahit olmadım daha önce, deli gibi Çığlık atıyor normalde bende hemen sakinleşirdi ama ben bile sakinleştiremedim. İlk dişini 10 gün önce patlattı hiç böyle bir şey yaşamadık bilmiyoruum bu hali dişten mi yoksa uyku gerilemesi mi