Baştan beri emzirme dönemini anlatsam çok sıkıcı olur şöyle özet geçmek istiyorum
Bagimlinin ötesinde bir bebek, ek gıda asla yemeyen , mama içmeyen , bir gram uyumayan full full full emen bir bebek.. bu kadar emen bebek yoktur . Geceden sabaha kadar… Vitaminleri eksik çıktı gece beslenmesini kesmemi söyledi doktor ama yapamadik haliyle.. komple kesmeyi düşünüyorum 😳🥺 var mı bu kadar erken kesmek zorunda olan?