Eminasmomm Ben ilk oğlumu sezaryenle kucağıma aldım ve kızıma hamile kaldım, kızımda sezaryen olarak doğdu ve doğduğunda oğlum 18 aylıktı yani aralarında 1.5 yaş var.. Şuan oğlum 40 aylık kızım 22 aylık ve ben 5.5 aylık hamileyim kısmetse bu minik de 2ssvd olucak 🥰🙏🍀 Biz Allah nasib ettiği sürece aralarında yaş farkı çok olsun istemedik ve Allah ım da nasib etti/ediyor.. Ama sadece eşimin değil benimde isteğim bu yönde.. Sonuçta en çok yıpranan biz ve bedenimiz oluyor genelde..