Merhaba anneler ! Çoçugum çok huzursuzdu doktora gittik sute alerjisi var diye bana diyet liste verdi fiyet yaptım sutum bitti , alerjik doktoruna gittik süte alerjisi yok dedi çunku 1 tane bile belirti goremedim ama aşırı gaz oldugunu soyledi (sutum artık 1-2 damla çıkıyor suu içiyorum sut artırıcı iycekler iyorum , sut çıkmayıncada bebegi agliyor emmiyor mama veriyorum , ama emzirmek çok isterdim . Oncede sutum çoktu fazlasını sagıyordum sık sık emzir dediler sutun gelsin , benim gibi olan var mi ? Geri gelir mi ? Eskisi gibi ?