Benim de bebeğim 8 aylık diş çıkarmadıysa diş sancısı da olabilir çünkü bizimki üç gündür başladı ona çok fenayız ateş i de var o yüzden uyku haram ama şunu da söylemek isterim ki çocuğunuz erkek ve sünnet olamadıysa da yapar geceleri tuvletini yapamayınca ağlıyor ona da dikkat edin