Ikrazumra19 benimki onun bi alt modeli konuşamıyo😂 çayı kendisi demliyo, zaman ayarlı istediğin zaman yapıyo falan. 4 yıldır kullanıyorum kimi görsem tavsiye ediyorum, yeni çıkan çok daha iyidir diye düşünüyorum. / ürüne baktım otomatik çay demleme yokmuş bi üst modeli olabilir benimki nasıl oluyosa 😂