gulsennnmm evet zamanla çıkıyor ben fark ettiğimde 8,5 aylıktı gerçi ben bir şeyler yanlış diye söyleyip duruyor sürekli doktora götürüyordum ama bana genelde olur öyle gazdır bebektir geçer dediler. Ben bir doktora tam 11 belirti saymışım yine de alerji dememiş :) gürültülü kaka geçmeyen pişik sürekli hırıltı(mesela buna kimse inanmaz hırıltı varsa çocuk üşümüştür der millet oysa ciddi bir alerjik tepkiymiş) uykuya dalamama mukuslu pütürlü kaka ciltte döküntü yanakta kollarda egzama daha ne sayabilirdim acaba hepsine bir krem bir ilaç verip şutladılar. Hepsi olayın temeline değil çıkan semptomlara göre bir şey verdi. Alerjinin bir ilacı şurubu kremi yok. Diyeti var diyet yaparsanız yüzde 99 geçer. Anafilaksi boyutunda bir alerji değilse tabi. Kakanın rengi pek alerjiyle alakalı değil aslında ya da bilinenin aksine üşütmeyle de ilgili değil. Bebek fazla beslendiyse de kaka yeşil oluyor ya da enfeksiyon varsa falan. En iyi doktorunuz bilir. Ayrıca kakaları iyi takip edin hanımlar. Mukusu pek alerjik tepki olarak değerlendirmez doktorlar dediğim gibi ekgıdayla toparlıyor o. Ama kanda kılcal damar şeklinde kırmızılıklar yani kan varsa yüzde 99 alerjidir.
alerji 3 tepkilidir dedi doktorum. 1. Cilt tepkili 2. Solunum tepkili 3. Bağırsak tepkili
benimki cilt tepkili olduğu İçin deri testi yaptı doktor ve keçi sütü ve inek sütüne alerjimiz çıkmıştı. 3 ay sıfır süt ve ürünleri tükettim sonra bitti alerji. Tabi bu hız çocuktan çocuğa değişir. Ama anne takibi çok çok önemli.