Kızlar ilaçlı tomografi çektirdim bebegini 24 saat emzirme dediler ve bebegim 1 yasinda hasta zaten kac gundur öksürüyor ve meme dışında bisey yemiyor napicam bilmiyorum böyle bisey yasayip emziren var mı ? Ne gibi zararları var biliyor musunuz? Ağlama krizlerine giriyor