Oğlum 1 yaşına geldi şu zamana kadar eşimle hep ayrı uyuduk kışın salon da o bir koltukta ben bir koltukta yazında biz oğlumla yatak odasında eşim salonda şimdi ufak odamıza 3 kişilik yer yatağı yaptık beraber uyuyoruz oğlum pışpış sesi ile uyuyor bunu da bırakmak istiyoruz nasıl olcak bilmiyorum, eşiim cok horluyor ve oğlum sese uyanıyor nasıl yapıcz artık ayrı uyumak istemiyorum. Oğlum da kendi yatağın da yatmadı hiç alıştıramadım park yatağına. Napıcam bilmiyorum