Bende sürekli terleme değil de ateş basması oluyor menopozlu kadınlar gibi. Doğumdan önce yazın bile üşüyordum. Şimdi kışın tişörtle gezdim yazın ise ne yapacağımı bilmiyorum. Tiroid hamilelikte cıktı benimde ilaç kullandım. Doğum yapınca bıraktım. Dün kan verdim değerim 3.5 falan çıktı normal aralıkta. Ama neden böyleyim çözemedim🤦🏻♀️