Asuu3407 hersey kafada bitiyor zaten dogru ama işte ben o kafaya yerleştiremiyorum bu kilo almayı. Kizim dogduğunda saatlerce aç kaldığımı bilirim kollik belası yüzünden. Galiba onunda etkisi var günden güne azaldi yemek yemem . Sigara kullanmasam sanki aksama kadar dururmusum ac karnina gibi geliyor.