Kızlar bebişlere peyniri nasıl yapıyorsunuz? Ben 6. Ayından itibaren yoğurdu ısıtıp çökelek olarak veriyordum. Ama şimdi birlikteanneyiz hesabından şirden mayasıyla mayalanan peynir gördüm öyle yapmak istedim. Mayalanan peynirler bebeğe verilmez mi bi kaç yerde bu söylendi bana. Kendin yapsana vs diye.
Bu konuda bilgi ve tecrübesi olan var mı?