Asafemir Kızlar aptmil ar a geçtik reflüden dolayı önce evolvia kullanıyoduk sonra sma a geçtim kilo alını iyiydi ama aptamil ar kullanıyorum kilo almadığı gibi düşmüş sanırım diyet mama yazıyo başına gelen var mı böyle bişi :( sma ya geçicem yoksa
Linakaya Asafemir üstündeki protein ve yağ oranına bakın protein 1.3 yağ 4 olması lazım anne sütünde o şekilde çünkü azda bu oranlar etkileyebilir alımı
Ferhunde Asafemir doktora danış cnm şimdi biz ne desek yanlış olur bim de bebivita satılıyor oda çok kilo aldırıyor
Melahatciloglu Bende çok denedim ilk doğduğundan beri mama kullanıyorum en iyisi similac tavsiye ederim benim bebegimde çok gazliydi similac sayesinde rahatladım kilo alımına iyi
Linakaya Melahatciloglu evet similaç çok iyi kilo aldırıyor ama bize gaz yaptı hipp kullanıyorum çok rahatladık
Linakaya Asafemir gayet iyi o zaman çünkü normal aptamilde bile 1.3 oran aldırması lazım aslında en az iki hafta denedinizmi