Kızlar 2,5 aylık bir kızım var şu an ücretsiz izne ayrıldım çalışmıyorum 6 ay sonra işe başlayacağım eşleriniz çocuklariniz ile ne kadar ilgili benim eşim işten geliyor biraz kucağına alıp seviyor sonra yine benim ilgilenmemi bekliyor.Diger tüm bakımları bende sizin eşleriniz neler yapıyor ne kadar ilgileniyor.