Yhilalkaya Kızlar merhaba. Bebeklerinizin kiyafetlerini yıkarken leke çıkarıcı olarak ne kullanıyorsunuz yada lekelerin çıkması için neler yapiyosunuz. Oğlumun kıyafetlerinde bazen kaka lekesi vs oluyor. Tavsiye edebileceğiniz bi yöntem var mıdır
HilalAnl Yhilalkaya eğer acık be beyaz renkse 60yada 90derecede yıkıyorum kesin cıkıyor deterjan dalin kulanıyorum
bayb1 Yhilalkaya merhaba ben kaka lekesi olduqu anda fazla bekletmeden hacı Şakir’in bildiqimiz beyaz sabunuyla yıkıyorum annem demişti qüzel çıkartıyo deneyebilirsin
seydaac Yhilalkaya Dalan roxy kullanıyorum. Leke olan yeri önce elimde yıkıyorum. Makineye atınca da ilk 10dk çalıştıktan sonra makineyi durduruyorum öyle sıcak sabunlu suda bekletiyorum 15dk falan. Sonra geri yıkatıyorum leke kalmıyor hiç.
Yasolin Canım ben ariel kullaniyorum yikamadan evvel de kaka bulasan kiyafetini sabunla citiliyorum anca çıkıyor. Hala cikmadiysa da güneşe koy o zaman lekesi kalmiyor
Gulyllu Benim kızımda sulu sarı kaka yapıyor üst bas batıyor her seferinde küvetin İçine koyup önce tazikli sıcak su tutuyorum sonra leke çıkarıcı var fısfıs şeklinde onu sıkıp sabaha kadar bekletiyorum öylece hepsi çıkıyor
Elif112 Beyaz sabun kesin çözüm 👍 kaka lekesini ben öyle çıkarıyorum makineye atmadan beyaz sabunla citile hemen çıkıyor iki dk sürmeden 👍
Mermaid Yhilalkaya organic defne sabunuyla citileyip lekeleri cikartiyorum sonrasinda bebek deterjaniyla makineye atiyorum cikiyor canim
EmineGneDemir Yhilalkaya hacışakirin granül sabunuyla elimde çitileyip biraz suda bekletiyorum sonra makineye arıyorum yine sabun koyuyorum tertemiz oluyor 🤣 başka deterjan kullanmıyorum
Melikeyigitemre Yhilalkaya e bebekte leke cikarticı siprey var ben ondan kulaniyorum surekli tertemiz cıkıyor .😊