feratlarkupeklergiremez Ya error veriyor ya reklam artık forumu kullanamıyorum sadece bende mi böyle anlamıyorum reklamlar 9 dk arayla sonra 8 sonra 7… azalarak çıkıyor Hepsiburada’dan nefret ettim artık
zeynebimm27 feratlarkupeklergiremez bende de sürekli error veriyor yorum yapacağım opss sorun sinir oldum artık
Yesillimon feratlarkupeklergiremez Valla bende sinir olmuyor degilim ya reklam çıkıyor yada tam yorum yapacam oppps biseyler yanlış gitti diyor yada eror veriyor 🙄
feratlarkupeklergiremez elifizm ben Hepsiburada’ya hiç girmem ki sadece Amazon’dan alışveriş yapıyorum bu nasıl bir algoritma anlamadım
elifizm feratlarkupeklergiremez bilemiyorum ama bende kesinlikle o sıra hangi uygulamayı kullanıyorsam onun reklamı çıkıyor
Fitifiti feratlarkupeklergiremez Benim de öyle. Çoğu zaman yorumu bile yarıda bırakıp çıkıyorum artık trip atarcasına 😂
feratlarkupeklergiremez elifizm üyeliğim bile yok orada bir mankenin elinde kutu sallayan Hepsiburada reklamı çıkıp duruyor artık kullanamıyorum reklam çıkmasa error çıkıyor
Adamelis12 feratlarkupeklergiremez 5 dk arayla reklam. Ya oyun ya başka bir şey bitmiyorda 30 saniye en az. Zaten zaman buldukça giriyoruz iyice berabat hale geldi 🙄🤦♀️ Şu yorumu yazana kadar 2 kere reklam çıktı delirmemek elde değil 🙄
elifizm feratlarkupeklergiremez sanırım googledan girmek daha iyi olur aplikasyon bu kadar sıkıntılı ise. Bende d e reklamdan ziyade eror veriyor
EgeT feratlarkupeklergiremez evet uygulamayı silmeyi bile düşünüyorum reklamlar yüzünden, ve sürekli hata veriyor sinir bozucu
Alminazli Aynen öyle kaçtır eror verip duruyo silicem az kaldi atres atmaya giriyorum daha cok stres oluyorum
Birmelek_annesi feratlarkupeklergiremez sürekli ya eror veriyor yada biseyler yanlış gitti yazıp duruyor reklamı söylemiyorum bile artık 🤦♀️
Ballkizimm Ben googledn giriyorum, reklam engelleyicim de var, hicbir web sayfasinda reklamin R si bile yok cok rahat 😅