Bir ay önce gorumcemin kızı bir hastalik geçirdi.butun vücudunda su cicegi tarzda kızarıklık çıktı gidip gelmedik doktor el ayak ağız hastaligi demiş onun kızıyla benim oglum aynı yastalar oğluma da geçmesin dye gorusmedik ama yaklaştık 10 gün önce oglumun alın kısmında bir sivilce gibi sinek isirigi gibi bsy çıktı bu kesin o hastaliktir dedi doktor losyon yazmış kaşıntı için onu kullan geçer dedi kullandım ama 4 5 gün sonra tam yanağında çıktı vücudunda birşey yok ama şuan krem kullanıyoruz yaranın içinden su çıktı doktora getiremedim kovidden dolayı gorumcemde bnim kzda ayniydi dedi şuan yara düzeliyor ama bilen varmı başka bir yerinde yok şuan elinde ufacık vardı düzeldi yuzundekide kremle düzeliyor bulaşıcı bir hastalikmis ama hiç görüşmedik de öyle ateşte yapmadi