Benim oglum 4 aylik olana kadar asiri asiri direnirdi uykulara. Cunku ayina gore uyku duzeni nasilsa ona gore uyuturdum. Ama cok yanlis yapiyormusum. 4.5 aylikken 2 ogle uykusu yapmaya basladi ayni aydaki bebekler 3-4 ogle uykusu uyuyordu. Bense 3-4 kere uyutmaya calisiyodum ama asla uyumuyodu uyusa da maks 30dk uyurdu ona da sevinirdim. Sonra asla zorlamamaya karar verdim ve dedigim gibi 2 uyku uyumaya basladi. Gayet iyi oldu boyle asla direnmiyodu cunku yoruldugu icin emip sak diye uyuyodu. 9.5 aylikken de tek oglen uykusuna dustu. Oglen 1 gibi yaklasik 2 saat uyuyor. Suanda 11 aylik bu duzene devam ediyoruz. Uykusu gelince 30-60dk biraz mizmiz ve uykulu oluyor sonra yine ayni saatte uyuyor. Sizin bebis de oyle olabilir her bebek farkli uyku duzeninde. Normalde 9aylik tek ogle uykusunda olan bebek pek yok ama benim oglan cok erkenci 8 aylik yurumeye basladi🤷🏽♀️ Bir de total olarak 12-13 saat uyuyor gece 10-11 saat gunduz de yaklasik 2 saat.