Oykusmummy Alzehi doktorum önerdi ☺️ Bebeğim kabız gibi kakasını zorlanarak yapıyordu. Doktorum da mamasına 1 çay kaşığı kadar katabilirsin dedi. Günde 4 kereyi geçmeyecek şekilde. Zeytinyağı da soğuk sıkım kaliteli bi sızma zeytinyağı olsun dedi. O yüzden katıyorum ☺️
Oykusmummy alisaksc yok sadece mustela var elimde onu sürdüm şimdilik😣 Yani daha önce olmamıştı ilk kez oldu bebeğim 3 aylık ve değişik farklı bişey de yemedim. ne alerjisi çıkmıştı sizin bebeğinizde?
alisaksc Oykusmummy benimkinde ben yumurta, süt , maya (ekmekler), susam vs.. coklu gida alerjisi çıkmıştı pişik ise sizinki kuru ve temiz tutarsaniz geçer inşallah 🙏🏻
Oykusmummy Miniminimini ben de deneyeyim ha inşallah geçer hemen. 😣 krem sürerken bile çok ağlıyor ya çok üzülüyorum
Oykusmummy Alzehi yani yine çok kolay yapmıyor yaparken biraz uğraşıyor ama ben yine devam ediyorum sonuçta o da sağlıklı bi besin ☺️
Brcusrmn Oykusmummy valla bize bi tek zeytinyağı iyi geldi canım tereddütte kaldığın şeyleri ufak bir bölgede dene sıkıntı olmazsa devam edersin
Doga_2021 Oykusmummy pişik kremi olandan sürdüm. Cilt için en hassas o. Kuru tutmak çok önemli her gün yıkamanıza gerek yok ılık su ve pamukla silip kurutun. Sonra krem sürün hemen yatışıyor
Hill97 Oykusmummy canim benim bebegimde de oldu 1 2 aylik falandi yazin sicakta olmustu kirmizi soyulur gibiydi boynu hep saglik ocagi doktoru 4 tane krem verdi hepsinden mercinek tanesi olacak sekilde karistirip surdum cok iyi gelmisti isimleri -Mavi hametan -fucidin merhem turuncu cizgi var kenarinda -trosyd -advantan bundan mercimegi yarisi kadar Ama sende doktora bir danis ona gore sur canim