Mnurr benim 20 gün gecikmişti 😊
nurtas Normal o zaman yoksa gebelik mi çıktı
Mnurr evet bende o yüzden normal
Mnurr hayır gebelik çıkmadı çok şükür 😊
nurtas Bende de çıkmadı şükür bu gün oldum😂
Mnurr gözümüzaydın🥰