Damla5980 Kızlar merhaba bugün ilk iş günümdüü 7 aylık oğlumu kayınvalideme bıraktımm zaten çorbasını sabah kahvaltısını geceden hazırladım kayınvalidemde güzelce yedirmiş mamasını yapmış terledikce değişmiş üstünü suyunu vermiş uyutmuş altını değişmiş çok ilgilenmiş sağolsun. Aranızda bebeğini bırakıp çalışaan annelerimiz varmııı🥲
Tugbae Damla5980 kalan günlerimi sayıyorum her gece bitmemesi için dua ediyorum benimde çok az kaldı çalişmaya başlamama üzülüyorum maalesef ki 🥲
Daphnemom 8 aylıkken başladım 3 ay olacak, benim kızıma da teyzesi bakıyor. Artık her şeyin farkında sabahları zor bırakıyor, gece hiç uyanmayan çocuk birlikte uyuyalım istiyor 🥴