Sevgi1 kek icin
Yumurta ve şekeri mikserle enaz 2 dk kopuk kopuk olana kadar karıştır.
Bütün malzemeleri ele sinangil un en garanti
Süt ya da yogurt yerine suyla daha hafif oluyo mesela.
Unu az koyuyosun büyük ihtimal ve derecesi yüksek oluyo belli ki
Firini önceden ısıtma ve fanli ayar tavsiye ederim 😉
4 yumurta
1 su bardagi ölçüsüyle hepsi
Su
Siviyag
Şeker
1 paket kabartma 1 paket vanilya
2 yemek kaşığı tepeleme kakao
2.5 su bardağı un. Once 2 bardak koy baktin su gibi oldu ona göre cogalt unu kasikla akittigin zaman tarhana corbasindan daha kivamli olacak deyim 😅
Ben yumurta ve sekerden sonra tum malzemeleri koyup hepsini bir karıştıriyorum yinede sonuc harika oluo sıvı kuru ugrasmaya gerek yok😎
175 derece de ilk 15 dk kapağı acma daha sonra bicak ya da kurdanla ortasini kontorl et yine pismiyosa dereceyi düşür ortasi pisene kdr 100 derecey düşürebilriisn mesela
Yoğurt çorbasında da ayrani aktarırken yavaşça ve karistrarak aktaracaksin canim🤗