Bircocukannesi_ Kizlar ben fransada yasiyorum ve burasi cok sogudu artik ben sik sik yikamiyorum oglumun basini zaten bronsit kendisi daha cok usutmemek adina bazen haftada bi kere yada iki hafta sonra yikiyorum sizce bu yaptigim sagliksizmi
Zuhal1414 Bircocukannesi_ yazın bende hergün yıkardım şimdi haftada 2 kez yıkıyorum yani hergün yapsa daha iyi ama gerçekten soğuk
57ezgi Bircocukannesi_ sağlıksızmı bilmem ama biz nasıl duş alınca rahatlıyorsak o bebişlerde öyle hafta da bir yada 2 haftada bir çokkkk uzun bir süre ben her gün yada 2 günde bir yıkıyorum yaz kış farketmiyo eviniz de soğukmu baktınızmı kaç derece evin ısısı
muennesgenc Bircocukannesi_ eviniz sıcaksa banyo sonrası dışarı çıkarmadığınız sürece 2-3 günde bir yıkayabilirsiniz. Eviniz soğuksa üşütmemek adına haftada bir öğle uykusuna yatmadan yıkayıp sıkı sıkı giydirip uyutursunuz akşam yıkayıp yatırdığınızda ev soğuksa daha da üşür çünkü..
Wanderlust Bircocukannesi_ banyo bebekler icin cok gerekli cildi temizlenip nefes aliyor su onlari rahatlatiyor daha bircok faydasi var dediginiz sure cok uzun sonucta daha soguk ulkelerde bircok bebek buyuyor yani cocugunuz zaten soguga alisicak siz boyle yaptikca ileride daha cabuk hasta olan ve soguk gordukce usuten bir cocuga sahip olabilirsiniz. Daha kucuk simdiden oranin havalarina da alissin banyo oncesi isitici veya klima vs acin odayi isitin biraz 2 gunde 1 veya 3gunde 1 banyosunu yaptirin. Hatta kurutma makinesi bile isinizi gorur kiyafetlerini isitip giydirirsiniz sicacik saglicakla buyutmenizi dilerim😊
senamiray Bircocukannesi_ soğuksa sar sarmala duş alınca rahatlar ya haftada iki kere aldır şapka ört kalın giydir elektrikli ısıtıcı yak ortamındıcak tutun