Merhaba. 2 aylik bebegim var. Korbell çöp kovam vardi ilk cocugumdan ama koku yaptığı için onu kullanmıyorum. Küçük bir balkonumuz var bezleri oraya poşete koyuyorum balkona bez için normal bir çöp kutusu almayı düşünüyorum ama merak ettim siz bezleri nereye atıyorsunuz