Bende doğum yapalı 2 ay 14 gun oldu. 3 gün önce de aşırı bel ve kasık ağrısı çekiyorum 2 gündür de kanamam var yani regl oluyorum galiba. Araştırmalarıma göre emziren anneler en erken 6 ay sonra regl olurmus kafama takıldığı için yarın kadın doğuma gidicem.