Busraefe42 Kizlar oglum 7 aylik sut proteinine alerjisi var. Alerjisi tahlillerde cikmiyor. Sizler sut proteini alerjisi icin hangi mamayi kullaniyorsunuz
Merve_kozz Busraefe42 her bebeğin farklı sanırım protein alerji değerine göre veriyorlar. Benm oğlum 2 bucuk aylık bebelac pepti juniour kullanıyoruz
Arin1 Busraefe42 İnstagramda bazı sayfalar var rapor çıkmayanlara vermek isteyen olursa mama yardımı yapıyorlar bak istersen. Bir tanesi alerjiylebuyuyorum diye.
Sumeyye4 Benm kızmnda var sut alerjısı alerjı doktoru raporlu olark mama yazdı. Aptamıl progemın as. Mamann adı raporsuZ maddı olark zorluyor cunku mamann kutusu 200 lırydı 4 sene once sımdıku fıyatınu bılmıyrm
Busraefe42 Sumeyye4 su anda aptamil pregomin as mamayi raporlu veriyorlar ama kotu kokuyomus o da neocate mama gibi neocate mamayi iciremedim ogluma
Sumeyye4 Busraefe42 evt bır yasına glıbce mamayı bırktık ve ınek sutune basladık. Allha sukur gectı sımdı 4 yasnda
Busraefe42 Sumeyye4 insallah bizde atlatiriz 7 aylik olduk bizde kendim diyet yapiyorum 2 bucuk aydir gecmisti 1 haftadir yine gazi var ve ishal
Busraefe42 Hamide16 neocate verdi doktorumuz icmedi oglum evolvia rp verdiler onu icti ama turkiyede yok mama😣
Eslemina Busraefe42 nerden temin ediyorsunuz peki , necocate içmiyor onu isiticem doktordan ama yokmuş piyasada
Brcbgs Neocate mama var elimde bulamazsanız eczanelerde ben Kargo yapabilirim 2 kutu kızım bi yaşında tamamen bıraktı mamayı mamalarda elimizde kaldı isteyene gönderiyorum
Aslanegeannesi Melanne ben icine pekmez koyuyorum ama hic icime sinmiyor maalesef baska turlu de icmiyor 🤦♀️