Snm_tkz Ben ilk olarak hero baby 4+ olan (Elma muz) Başladım ama bir günde hepsini vermedim 24 saat zaten durabiliyor yarısını verdim bir sonraki gün diğer yarısını verdim bekledim Alerjisi var mı yok mu diye baktım gördüm yok bu sefer günde bir küçük kavanoz verdim. 5 aylık oldu sonra 5+ (elma,muz, portakal ) verdim bekledim yine yok alerjisi yine bir küçük kavanoz vermeye başladım . Düzene sokmak adına 5 buçuk aylık olduğu sırada hero baby 5+ (Pirinç,muz, süt) kaşık maması diye geçiyor vermeye başladım. Şöyle planladım mama saatleri 12 den sonra sadece bunları yiyor, zaten 2-3 saat onu tok tutuyor. Akşama doğru sma kullanıyorum sadece mama veriyorum … inşallah 6 aylıkken 10 gün sonra yani çorbalara başlayacağım❤️