Burcu-A11 Merhaba sevgili anneler . Öksürük için sarımsağı ezip zeytinyağ eklenen karışım bebeklerde kullanan var mı acaba ?
Burcu-A11 Elisa-_ bebeğiniz kaç aylık acaba , benim kızım 3 ay 10 günlük bebeklerde kullanılıyor mu bilemedim ve faydasını gördünüz mü acaba ? 🙏🏻
YigitefeBey Zynp26- 5-6 sarımsağı ezdim hakiki zeytinyagi koydum kaseye ağzını kapatıp buzdolabına koydum2 saat sonra sürdüm her uykuya geçişte sadece yağı sürüp çorap giydirdim