Merhaba arkadaşlar 1 ay 3 günlük bebeğim var sezeryan ile doğum yaptım ilk 10 gün ara ara kanamam geldi şu 20 günlük süreçte kahve beyaz arasiydi ama dünden beri kanamam geliyor çok geliyor ve adet ağrısı gibi ağrı var karnımda emiyor bebeğim de adet değildir herhalde yaşayan var mı normal olmadığını düşünmeye başladım