yigitannesi006 Kızlar oğlma hediye gelen bir ayıcık var ama kocaman yani makineye zar zor sıgdırdım kapagınıda kapattım ama tereddüt ettim baya kirlenmiş acaba makineye zarar verirmi? Deneyen varmı
Nurtalib yigitannesi006 koca battaniyeyi yıkıyorum ben bi sey olmuyor makineye ısı ayarini ve sıkma ayarini azalt mesela 400 devire ayarla kırış kırış olmasin
TinkyWinky yigitannesi006 9 kg makinam benim oğlumun da peluş ayısı var büyük ,makinaya koyduğumda tam sığıyor kapağını ittirerek kapatıyorum 2-3 kere yıkadım bir sıkıntı yaşamadım
Syss326 Makinan kac kiloluk . 9 kiloluk makinalari cift kisilik kisli battaniyeler atiyoruz . .battaniyeden pay bic
Suheda16 yigitannesi006 zorlama ben başka şeyi öyle denedim kazanı düştü 😂😂 bacım bide ayıcık sıkma evresinde parçalanabilir kalitesine göre ver kuru temizlemeye
Adaduygu yigitannesi006 bende yıkıyorum 30 derecede kisa programda devirini biraz yukseltip bi sikinti yasamadim