Nehir7778 yazılanlara bakmayın, ben Almanya genel merkezi ile bizzat görüştüm. Bütün verilerini sunuyor adamlar. Almancanız veya İngilizceniz varsa siz de iletişime geçip bilgi edinebilirsiniz. Yıllık olarak bu koltuğu kullanan insanların kaza oranı ve kaza sonrası hali ile ilgili bütün veriler sunuluyor. Adac testine girmemiş olması kötü olduğunu göstermiyor zaten çoğu firma ürününü adac testine sokmuyor. Adac testi bu teste katılmak isteyen firmaların hangi ürünlerinin geçtiğini belirtir..
Sorunuza gelecek olursam öyle aman aman bir yatış pozisyonu yok. Ama ben yine de memnunum bize yeterli geliyor. Ters takılması benim için önemli, tek başıma trafiğe çıktığımda aklım kalmıyor. Döndüğü için de bir miktar ses çıkarıyor haliyle az da olsa sallanıyor kasisli yollarda. Ama kızım rahat ediyor içinde, hiç sıkıntı çekmedik.