Arkadaşlar merhaba,
2 yaşındaki bebeğimin dudakalari aşırı kuruyor. Memeyi 2 hafta önce kestim ama, sık sık su vermeye de çalışıyorum. Sizde böyle bir durum oldu mu? 1 ay önce doktora götürdüğünde yalnızca demir eksikliği olduğunu söylemişti doktorumuz, telafisini yapıyoruz zaten. Onun dışında da bir sıkıntımız yoktu….