Kızlar açıkçası gözü m korkmuyor değil 🙄cidden 4 aylık atağı yaşanıyor mu yaşamayan var mı biz 3 aya girerken 3-5 gün atak geçirdi belliydi yAni anladım bu aralar iyiyiz ama 4. Aya giriyoruz korkuyorum tekrar yaşarım diye bide uzun sürüyormuş neler le karşılaşıcam acaba 🙄napmam gerek 🤦♀️3 ay atağı beni baya yıpratttı çünkü