Neslialp Kızlar oğlum 7 buçuk aylık , şuan hasta öksürüyor hava veriyoruz . Ihlamur yaptım bir çay kaşığı ev yapımı üzüm pekmezi ile karıştırdım sizce içirsem problem olur mu ?
MervEslinArden Neslialp Benim sık sık içirdiğim karışım ılık bir şekilde veriyorum bence faydasını gördüm kızımda
MervEslinArden Neslialp Sarımsak zeytinyağı kürünüde denemelisin bacım elhamdülillah onunda faydasını gördük
Neslihan1903 Neslialp ikiside verilebilir ben sabah kahvaltılısı ıhlamur ile yumuşatıyorum ve üzüm pekmezi kullanıyorum
Neslialp MervEslinArden onu denedim de pek bir fayda göremedik nedense ama sürekliliği devam ettiriyorum bırakmadım
Neslihan1903 Neslialp ıhlamurun her ihtimale karşı çiçeklerini kullan sadece 😊 birde bu tarifi dene şifa olur inşallah. [url=https://www.hizliresim.com/vx02xsn][img]https://i.hizliresim.com/vx02xsn.jpeg[/img][/url]
Neslialp Neslihan1903 evet çiçekleri kullandım kaynamış suya ekledim :) yarın sabah deneyeceğim bu tarifi sağolun 🌸