AtillaDilanArya Merhabalar doğum yapalı 9 gün oldu sezeryan doğum yaptım ve ilk günler tuvalete çıkmada hiç sorun yaşamadım. Son iki gündür kabızım ve çok acı çekiyorum. İlaçta alamıyorum bebeğime sancı yapmasından korkuyorum. Neler önerirsiniz ?
Wanderlust AtillaDilanArya kuru incir ve kayisi kaynatip taneli olarak hosaf gibi tuketin birebir geliyor doguma giderken de yanima almistim hic sorun yasamadim oneririm sutu de arttiriyor ayrica ictiginizde