Merhaba sevgili anneler… bugün 2 aylık bebeğimin altını açtıktan sonra cinsel organında beyaz bir akıntı aktığını gördüm. İdrarını alıp laboratuvara verdik. Enfeksiyon olduğunu söylediler. Ancak kültür almamız gerekiyormuş. Kültür zor oluyor mu ? Enfeksiyon atlatan var mi ? Süreç nasıl ilerliyor ?